zondag 12 oktober 2014

Workshops

Op mijn pagina voor workshops heb ik 2 nieuwe workshops geplaatst.

Workshop Bird Builder
 Tijdens de workshop Bird Builder gaan we 3 kaarten en een doosje maken waarbij we 
de Bird Builder pons gebruiken.
Met deze workshop wil ik je laten zien dat je dus veel meer kan doen dan alleen vogeltjes ponsen.

 Kijk op de pagina workshops voor de datum, tijd en overige informatie.

Workshop Blendabilities

 Tijdens deze workshop geef ik je uitleg over het kleuren met de blendabilities.
Ik leer je om de kleuren mooi in elkaar over te laten lopen en schaduwen aan te brengen.
Na de uitleg ga je zelf aan de slag om een afbeelding in te kleuren en 
er een mooie kaart mee te maken.
 
Er is plaats voor 6 personen.
Vol=Vol.

Wil je op een andere dag of andere locatie?
Regel zelf minimaal 4 deelnemers en 
neem contact met me op om een datum, tijd en locatie af te spreken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...