dinsdag 21 oktober 2014

Swap Insire Create Share Brussel 2014

Van donderdag 16 t/m zaterdag 18 oktober was de Europese conventie van Stampin' Up! in Brussel.
Alle demonstratrices uit Europa hadden de mogelijkheid om daar naar toe te gaan. Ruim 600 dames (en heren) kwamen naar Brussel om samen inspiratie op te doen, te knutselen en ideeën en ervaringen uit te wisselen. Het waren 3 prachtige dagen. Volgend jaar wil ik weer!

Tijdens een conventie of andere grote bijeenkomst tussen demonstratrices is het gebruikelijk dat er ideeën uitgewisseld worden. Dit doen we onder andere door het uitwisselen van zogenaamde swaps. We maken allemaal een aantal kleine creaties die we dan ruilen met andere demonstratrices. Als je er bijvoorbeeld zelf 30 maakt dan krijg je 30 andere unieke swaps er voor terug.
Heel leuk om al die verschillende creaties te mogen ontvangen.
Zelf had ik voor mijn eerste conventie 100 swaps gemaakt.
Ik heb dus ook zelf 100 swaps terug gekregen. Een doos vol dus. Er zitten ontzettend leuke bij waar ik weer veel inspiratie van heb opgedaan.

Hieronder mijn swap. Gemaakt met behulp van de Top Note stans, de embosslit Beautiful Wings en de stempelset Summer Silhouettes.
Binnenin heb ik mijn gegevens gezet en aangegeven welke materialen ik gebruikt heb.
Ook zit er een QR code in. Dit is een soort streepjes code die je kan scannen met behulp van een app. Je gaat dan automatisch naar mijn youtube pagina waarop je de video kan zien hoe ik de swap gemaakt heb.
 
 Hierbij de video van mijn swap.
http://youtu.be/PV-o1WK4MRY

Het is allemaal nieuw voor mij. Het maken van swaps, videos en het bijwonen van een conventie.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Geef me een tumbs up op mijn video of laat een reactie achter als je het leuk vond.

Veel inspiratie en knutselplezier!

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk!!
    Ook geweldig om jouw enthousiasme te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie. Ik hoop mijn enthousiasme met veel mensen te mogen delen want Stampin' Up! is gewoon echt geweldig.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...