maandag 27 oktober 2014

Flip the flower

Ik was meteen verliefd toen ik deze stempelset zag. Bloemen, yes helemaal mijn ding.
Wat fijn dat ik dan als demo kan genieten van fijne extraatjes. Zo heb ik nu deze bundle (stempels en stansen) verdient. Door bepaalde doelen te bereiken kan je gratis producten verdienen en ik heb daarvoor deze set uitgekozen.

Vandaag meteen aan de slag gegaan met deze set.
Tijdens de conventie hebben we het prachtige pak Gold Soiree Designer papier gekregen. Hiervan heb ik een stukje op de kaart verwerkt. De stempel komt uit de hostess set Good Greetings die je kan verdienen tot 31 oktober 2014. Voor de kaart zelf heb ik de thinlit Circle Card gebruikt.



Ik ga nu nog ff verder knutselen en genieten van de rest van de dag.

Veel inspiratie en knutselplezier!

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...