dinsdag 28 oktober 2014

Creativitijd

Nee! Ik heb het niet verkeerd geschreven hoor. Creativitijd. Dit woord gebruik ik voor de tijd die je besteed aan het creatief bezig zijn. De workshops die ik geef vind ik ook creativitijd.

Vorige week heb ik creativitijd gehad in Gassel. Ik werd uitgenodigd om een leuke kaarten workshop te geven met gebruik van de Blossom, Bird Builder en Owl Builder pons.
6 enthousiaste dames hebben heerlijk genoten van deze avond. En ze gingen naar huis met 3 prachtige kaarten en veel inspiratie.

Hierbij enkele foto's van die avond.
 Dit is het cadeautje dat ik had gemaakt voor alle deelnemers. 

Hier zit het cadeautje in voor de gastvrouw en voor de winnaar van de verloting.

 
Hier zijn de dames al heel geconcentreerd bezig. 

Dit waren de kaarten die ze gingen maken.

Zou je ook een leuke workshop bij jouw thuis willen houden?
Neem dan contact met me op om wat af te spreken.

In de maanden november en december geef ik ook workshops bij mij thuis in Uden.

Woensdagavond 19 november geef ik de workshop met de Bird Builder pons.
Dit is wat we gaan maken. (gebruikt papier en kleuren kunnen afwijken).

Je kunt je tot 9 november hiervoor inschrijven.
 

Woensdagavond 10 december is de workshop met Blendabilities.
Ik leg je hier de basis uit van het kleuren met de Blendabilities en geef je wat extra tips en trucs.
Inschrijven tot 1 december.

Zie voor meer info mijn facebook pagina of workshop pagina.

1 opmerking:

  1. Oh wat heb je leuke cadeautjes voor de gasten en gastvrouw gemaakt! Leuk! Ziet eruit alsof het een prima avond is geweest.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...