maandag 20 oktober 2014

Stampin' Upje

Vandaag in het Stampin' Upje de Blendabilities.


Dit zijn stiften op alcoholbasis. Hiermee kan je afbeeldingen inkleuren en door de alcohol in de stiften kan je de kleuren goed met elkaar laten overlopen. Hierdoor kan je mooi werken met schaduwen en krijg je meer diepte in je afbeeldingen.
Stampin' Up! heeft het voor ons makkelijk gemaakt om de kleuren te matchen. Er zitten namelijk 3 stiften in 1 pakketje. Een lichte, middel en donkere variant. Hierdoor hoef je niet te zoeken naar de juiste tint. 

Wist je dat je met deze stiften ook o.a. pailletten, knopen en strass steentjes in kan kleuren.

Kleuren maar!

Kijk op mijn Pinterest bord voor inspiratie en uitleg.




Wist je dat ik een workshop geef met de Blendabilities.
Kijk even op de pagina workshops of op mijn facebook bij de evenementen.
Ik zou het leuk vinden als ik je op die workshop mag verwelkomen.

Veel inspiratie en knutselplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...