maandag 26 oktober 2015

Workshop Gift Bag Punch Board

Vorige week heb ik een leuke workshop mogen geven in Uden.
De Gift Bag Punch Board stond hierbij in het middelpunt.
Ik had veel voorbeelden gemaakt en meegenomen.
Vooral om te laten zien hoeveel je allemaal met dit bord kan doen.
Tijdens de workshop maakten de deelnemers 2 items. Een grote tas en een klein schattig doosje.
Geen standaard Gift Bag dus.
Fijn om iedereen zo enthousiast te zien over het bord en mijn creaties. Daar doe ik het allemaal voor.
Ik inspireer graag door mijn creaties te delen.

Er was zelfs een deelneemster die nog nooit gestempeld had. Wat is het leuk om mee te maken hoe blij iemand kan worden van een eerste keer zelf iets stempelen.


Iedereen ging die avond met 2 mooie creaties, een kleine attentie en veel inspiratie weer terug naar huis.

Hebben jullie het nieuwe filmpje van Stampin' Up! al gezien? Hierin laten ze zien hoe je gemakkelijk een leuke flap aan je Gift Bag kunt maken.


Veel inspiratie en knutselplezier!

1 opmerking:

  1. Ziet er leuk uit !
    Hoe doe je dat toch allemaal ? Verhuizen , een kindje verwachten en dan nog wokshops geven !
    Hoedje af !!
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...