woensdag 14 oktober 2015

Verwenaanbieding bij Marianne's Creativity

Omdat het voor mij de komende maanden erg druk zal zijn ben ik misschien wat minder vaak op deze site, facebook en twitter actief.
Klussen, verhuizen en kindje krijgen in de komende 2 maanden gaat je niet in de koude kleren zitten. Hier zit ik dus vooral met mijn gedachten.
Ik wil zeker niet stoppen met Marianne's Creativity en wil ook proberen om deze site toch redelijk gevuld te houden en niet stil te laten liggen. (maar of dat gaat lukken????)
Ik hoop op jullie begrip en geduld.

Om jullie de komende maanden toch wat extra te verwennen heb ik een gave actie bedacht.
(mijn nieuwsbrief abonnees hebben deze al eerder mogen bekijken)

Plaats een bestelling in oktober, november of december 2015 en verdien gratis cadeaus.  (alleen bij Marianne's Creativity)
Hoe meer je bestelt hoe groter het cadeau.
Je kan bestellen uit de jaarcatalogus, de seizoenscatalogus, de weekly deals en het uitverkoop rek (clearance rack).

Hier het overzicht voor de GRATIS cadeaus:
Bestelbedrag   Cadeau
€25 - 50               139622 Spider Web Doilies t.w.v. €5,50
€51 - 75               139673 Woodland Embossing Folder t.w.v. €10,50
€76 -100              139588 Winter Wonderland Specialty Designer Series Paper t.w.v. €15,75
€101- €125           139784 Christmas Cuties Stamp set t.w.v. €21,- (clear-mount)
€126 - €150          139732 Flurry of Wishes stempelset t.w.v. €25,-
€151 - €200          139738 Snow Place Stamp Set t.w.v. €31,-

 
Dit geld alleen voor persoonlijke bestellingen. Niet voor een workshop of verzamelbestelling op meerdere namen. Afzonderlijke orders zijn niet te combineren. En niet in combinatie met andere acties.

Bestel je bijvoorbeeld voor €60,- dan ontvang je gratis de Woodland Embossing folder.
Bestel je voor €130,- dan krijg je gratis de Flurry of Wishes stempelset.

Deze maand had ik nog 2 keer een verzamelbestelling gepland maar in de maanden november en december doe ik maar 1 verzamelbestelling.
Dit i.v.m. mijn bevalling die verwacht wordt rond 30-11-15. Hiermee heb ik het dan al druk genoeg.

In november is de bestelling op 7 november (hou hierbij dus rekening als je sinterklaas cadeautjes wil bestellen) en in december is dit op 5 december. Dit is dan de laatste bestelmogelijkheid voor de kerstdagen.

Vanavond geef ik mijn laatste workshop voor dit jaar. Ik hoop jullie volgend jaar te mogen verwelkomen in mijn nieuwe workshopruimte in ons nieuwe huis.
Tot dan!

Groetjes
Marianne

1 opmerking:

  1. Ja hoor! Ik weet zeker dat het je gaat lukken om Marianne s Creativity draaiende te houden. En ja...je zult straks (en in een later stadium) even wat minder productief zijn, maar het komt uiteindelijk echt wel weer. (Zelf lig ik nu al 7 of 8 weken helemal stil op creatief gebied). Succes met alles! (Ik weet ook hoe het is om hoogzwanger te verhuizen...). Rustig aan en we zien je vanzelf wel weer!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...