maandag 12 oktober 2015

Verhuizing

Oef.... soms komt alles tegelijk op je pad. Zo zijn wij nu aan het klussen in ons nieuwe huis en verwachten we rond 30-11-15 ons eerste kindje. Beetje druk allemaal maar sommige dingen kan je nu eenmaal niet plannen.

Om onze verhuizing aan te kondigen heb ik natuurlijk zelf mijn verhuiskaartjes gemaakt.
Ik vind het zelf heerlijk om iets te bedenken en daarna er een hele serie achter elkaar in productie te maken.

Ik ben zelf erg fan van kraft papier dus dat kon niet ontbreken in ons kaartje.

Op ons nieuwe adres ga ik een mooie workshop ruimte inrichten zodat ik vaker workshop kan gaan geven. Heb er zo'n zin in.
Ik verwelkom je graag in 2016 bij een Marianne's Creativity workshop.

Tot dan!

Groetjes
Marianne

Built for Free Using: My Stampin Blog

4 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje en succes met alles!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje ! Het zal wel even druk worden !
    liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heeel veeel plezier in jullie nieuwe huis en succes met de laaste lootjes.

    ik wil in 2016 zeker een workshop komen doen bij jou
    groetjes sandy

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...