zondag 4 januari 2015

Waar is dat feestje?.............. Hier is dat feestje!



Morgen geef ik een feestje.( maandag 5 januari)
De lanceringsparty voor de voorjaarscatalogus van Stampin' Up!
Vanaf 6 januari gaat deze catalogus in. Er staan weer zoveel mooie dingen in dat ik zelf niet kon kiezen wat ik nu het eerste aan wou schaffen.
Toch heb ik al een tijdje enkele van de nieuwste producten in huis en mocht ik er al mee spelen.
Tijdens de party laat ik je de nieuwe catalogus en de SALE-A-BRATION folder zien en je mag met enkele van de producten zelf aan de slag.

Er zijn nog plekjes vrij dus kom gezellig langs op het feestje en geniet mee.

Geef even door als je wil komen. Dan zorg ik dat er genoeg spullen voor je klaar staan.

Waar: Marianne's Creativity
          Pastoor Spieringsstraat 75 in Uden
Tijd: 14.00-16.30 of 18.30-21.00 uur
GRATIS



2 opmerkingen:

  1. Ik heb er al super veel zin in morgen avond.ik probeer zo snel mogeluk bij jou tezijn morgen avond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Super veel zin in een hobby feestje !!😃

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...