zondag 18 januari 2015

Build a Bouquet (bouw een boeketje)

Op de kaft van de voorjaarscatalogus staat een prachtig boeket. Dit kan je zelf maken d.m.v. de kit (blz 29). Hierin zitten alle voorgestanste bloem blaadjes en stengels. Om het in elkaar te zetten en helemaal af te maken heb je ook nog de stempelset, diverse kleuren inkt en een lijmpistool met silicone matje nodig.

Ben je nu geen fan van papieren bloemen maken?
Wat moet je dan met deze stempelset?

Gewoon aanschaffen zeg ik! Want je kan er veel meer mee dan alleen bloemblaadjes versieren.

De komende weken laat ik tussendoor diverse projectjes zien waarbij ik deze stempelset heb gebruikt.

Hieronder het eerste.
Een leuke kaart voorjaarskaart.

Met de stempel in de vorm van een blaadje heb ik de gele bloem gemaakt.
Door hem daarna af te dekken (met bijvoorbeeld een post-it blaadje) heb ik de takjes er achter gestempeld. Je krijgt dan wat meer diepte in je afbeelding.

De vlinder stempel heb ik eerst met geel be-inkt. Daarna heb ik de stipjes stempel met roze be-inkt. Toen met de vlinder stempel op de stipjes stempel gekust en op papier gestempeld.
Je krijgt dan een gestippelde vlinder. Uitknippen en opplakken met een gluedot.

De stippels heb ik ook op de kanten van de kaart gebruikt om het geheel wat te omlijsten.
Daarna de leuke tekst gestempeld en klaar is je kaart.



Veel inspiratie en knutselplezier!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...