vrijdag 15 augustus 2014

Vrijdag Video - Hoe doe je dat?

Vandaag heb ik iets heel speciaal voor jullie.
Ik heb een video voor jullie gemaakt.

http://youtu.be/KmzHxqBlVKw

Veel mensen hebben mij gevraagd hoe je een Stampin' Pad moet openen.
Ik had er niet bij stil gestaan dat dit niet vanzelf sprekend is.
Je moet even weten hoe het precies werkt.
Er staan hierover natuurlijk genoeg filmpjes op internet,
maar ik hoop dat deze video (in het Nederlands!) jullie een goede uitleg geeft.



Ik hoor graag van jullie of jullie nog meer van dit soort video's willen zien.
Vragen en suggesties zijn welkom.
Laat het me weten via mail.

O.... en vergeet niet.... Maandag is het weer besteldag!
Zorg dat je bestelling op tijd binnen is. Dan gaat deze nog mee.

Fijn weekend allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...