zondag 24 augustus 2014

Hexagon drieling

Valt het op dat ik even fan ben van de Hexagon Hive stans?
Ik heb er 3 kaarten mee gemaakt.
Als eerste heb ik een stuk papier beplakt met het nieuwe washi tape uit de herfst/winter catalougs.
Wat een heerlijke frisse kleuren. Ik hou van de combi met groen en blauw.
Daarna heb ik dit papier gestanst met de hexagon stans. 
De stukjes die er uit kwamen heb ik bewaard en gebruikt op de andere 2 kaarten.
Met behulp van een aqua painter heb ik diverse hexagon vakjes ingekleurd.



















Op de andere 2 kaarten heb ik een achtergrond gemaakt met spetters of gesponst stempelinkt.
De tekst stempels komen uit de nederlandse stempelset van Stampin' Up!
Zou je het ook leuk vinden om een set van deze kaarten te maken?
Ik geef graag een workshop. Mail me om een afspraak te maken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...