vrijdag 4 augustus 2017

Handlettering journal

Heerlijk bezig met een nieuwe hobby. Lekkere bezigheid voor in mijn vrije uurtjes en straks op vakantie. 

Deze bladzijde heb ik nog niet af. De schets staat maar nu nog overtrekken en details uitwerken. 
En omdat ik dit zo leuk vind ga ik mezelf verwennen met een fatsoenlijk schetsboek. Want deze tekeningen wil ik graag goed bewaren en later terug kijken. 
Iemand tips voor een fijn schetsboek met niet al te dunne pagina's en die evt wat waterverf of alcohol stiften aan kan?

Groetjes en tot de volgende keer.
(Het eind resultaat zal ik hier ook wel showen). 


1 opmerking:

  1. Ik heb deze week ook gewerkt in mijn handletteringschrift.
    En vandaag iets afgemaakt, ik leerde op een workshop hoe jezelf een boek kan naaien met tekenpapier. Vandaag de kaft afgemaakt. Daar wil ik ook met aquarel in werken. Hou mijn blog in de gaten ☺. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...