zaterdag 31 maart 2018

Het is lente!

Heerlijk die eerste echte zonnige dagen. De terrassen zitten dan meteen vol en de vogeltjes zingen al hun hoogste lied.
Ik kreeg er spontaan zin van om iets te ontwerpen met vrolijke lente kleuren.
Bij deze een setje gratis digitale project life / scrapbook plaatjes.


Klik op de link (onderaan dit blogbericht) om de betreffende onderdelen te downloaden.

Ik zou het leuk vinden als jullie mij laten zien wat je gemaakt hebt met mijn setje.
Post het op facebook en link dan Marianne's Creativity of zet het op Instagram met #mariannescreativity.

P.S. Ik heb deze set gratis beschikbaar gesteld. Ik stel het daarom niet op prijs als je deze set gaat verkopen of delen als zijnde je eigen creatie. 

April doet wat hij wil
Bloemen achtergrond 4x6
Geweldig verhaal
Hallo lente stempel
Hallo lente 3x4
Hoi lente 3x4
Maart roert zijn staart
Mei vakantie
Naar buiten
Stippen 3x4
Strepen 4x6
Voorjaarsschoonmaak
Welkom terug
Zet de bloemetjes buiten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...