woensdag 18 mei 2016

Verjaardagspost

Dit vind ik een van de leukste dingen van jarig zijn. Post ontvangen.
Niet via mail of sociale media maar gewoon lekker "ouderwets" door de brievenbus.
In april had ik gevraagd om mij een leuke verjaardagskaart te sturen. Onder de leukste inzendingen zou ik een aantal van mijn overgebleven swaps verloten.

Ik heb diverse leuke eigengemaakte kaarten ontvangen.
De afzenders van de mooiste inzendingen heb ik mijn swap toegestuurd.

Bedankt voor de leuke verjaardagspost.


Veel inspiratie en knutselplezier!

4 opmerkingen:

  1. Ik heb jou verjaardag gemist.
    Hoera! Alsnog. Ik was in april ook jarig en ik kreeg ook veel ' echte 'post. Genieten is dat!
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sarah, nog proficiat met jouw verjaardag. Hoop dat deze net zo leuk was als de mijne. We houden echte post in leven! Dat is al een cadeautje op zich.

      Verwijderen
  2. Bedankt voor je swapkaartje, echte post is veel leuker.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je swapkaartje, echte post is veel leuker.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...