dinsdag 1 september 2015

Nieuw catalogus!

Hier is hij dan.
De nieuwe herfst/winter catalogus. (klik er op om er online door heen te bladeren)

http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/2015%20Holiday%20Catalog/20150901_HolidayMini_en-UK.pdf

Wat ben ik er blij mee. Er staan zoveel ontzettend mooie nieuwe producten in.
Als demonstratrice heb ik al een maandje met de nieuwe producten mogen spelen.
Dat vind ik toch wel 1 van de leukste dingen aan demo zijn. (naast de korting die je altijd krijgt)

Vaste klanten van mij hebben inmiddels de catalogus ontvangen. Wil jij er ook eentje ontvangen?
Je betaald alleen de verzendkosten. Mail me als je er eentje wil ontvangen.

Vanaf vandaag kan ik bestellingen aannemen van producten uit de nieuwe catalogus.
5 september doe ik een verzamelbestelling. Hou er rekening mee dat sommige producten heel geliefd zijn en wellicht snel op backorder komen te staan.
Geef je verlanglijst dus snel door. Als ik genoeg bestellingen heb zal ik de verzamelbestelling eerder de deur uit doen.

Ik wens jullie veel inspiratie en knutselplezier met deze nieuwe catalogus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...