zaterdag 8 augustus 2015

En de winnaar is....

Wat een leuke inzendingen kreeg ik op mijn challenge. Mooi om te zien hoe anderen mijn kaart hebben gelift.
Ik vind zo'n challenge voor de herhaling vatbaar. Dus er zullen er nog wel meer volgen.
(hopelijk met dan nog meer inzendingen)

Voor deze challenge heb ik net de winnaar getrokken.
En dat is geworden......
http://syriandertje.blogspot.nl/2015/08/mannenkaart-veertjes.html



Sarah Wynants
Proficiat Sarah! Een ontzettend leuke mannelijke kaart.
Als je me je adres mailt zorg ik er voor dat het prijsje jouw kant op komt.

Fijn weekend nog allemaal.
Veel inspiratie en knutselplezier!


1 opmerking:

  1. Hoera . Ik heb gewonnen !!! Dat vind ik kei leuk .
    Ik stuur je gauw een email . Benieuwd wat het prijsje is !! Veel liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...