dinsdag 2 juni 2015

Nieuw speelgoed!

Wow! Eindelijk mag ik hem laten zien. De nieuwe catalogus.
Ik ben er zo blij mee. Wat staan er weer ontzettend veel mooie nieuwe dingen in.
Veel nieuw speelgoed!

De planning was om 6 juni een bestelling de deur uit te doen. Maar door meerdere bestellingen en andere omstandigheden wil ik eerder bestellen.
De planning is nu om vandaag of morgen een bestelling de deur uit te doen.

Wist je dat je vandaag uit maar liefst 3 catalogussen kunt bestellen?
De oude catalogus, de voorjaarscatalogus en de nieuwe catalogus.
Voor artikelen die ook in de oude catalogus staan gelden de oude prijzen.
Wees er dus nog snel bij als je iets wil uit de oude- en voorjaarcatalogus. Vanaf morgen kan dit niet meer.

Blader dus snel nog even die oude catalogus door en geef je bestelling door.

Klik op de afbeelding en je gaat naar de nieuwe catalogus.
http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/2015-2016%20Annual/20150601_AnnualCatalog_en-GB.pdf

Wil je een papieren exemplaar?
Mail me dan even. Voor €3,- (excl verzendkosten) bestel ik er eentje voor je.
Als je meteen een bestelling doet voor minimaal € 25,- dan krijg je de catalogus gratis.

Veel inspiratie en knutselplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...