maandag 11 mei 2015

Moederdag maandag

Vandaag geen mannelijke maandag maar moederdag maandag. De maandag na moederdag. Voor veel moeders gaat alles weer gewoon zijn gangetje. De vakantie is voorbij dus de scholen beginnen weer. Kroost naar school en misschien stiekem nog even nagenieten van de leuke en lekkere cadeautjes die je gisteren hebt gekregen?

Voor mijn moeder maakte ik deze leuke kaart. Beetje last minute door diverse omstandigheden en daardoor laat de afwerking een beetje te wensen over (vind ik).

Mijn moeder was er blij mee. Bij dit kaartje zat een mooi boek over werken met de computer. Want ze heeft net een nieuwe computer gekocht. Ik vind het stoer dat mijn moeder nog steeds zo met de tijd mee gaat en zo leergierig is. Ze doet het zo goed. Ik ben trots op haar.

Hebben jullie je moeder ook verwent of ben je zelf moeder en ben je verwent?
Geniet nog ff lekker na op deze mooie zonnige dag.


Veel inspiratie en knutselplezier!
Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...