zondag 2 november 2014

Alles samen delen

Zou je ook graag alle lintjes, knoopjes, brads, pearls, knijpertjes, papier enz.... willen hebben uit de catalogus?


Maar dat kost een vermogen!
Ik heb de oplossing. We kunnen met elkaar delen.
Dan deel je niet alleen de producten maar ook de kosten.
En dat maakt het meteen een stuk aantrekkelijker om alles aan te schaffen.

Kijk bijvoorbeeld voor het delen van papier op mijn pagina paper share.

http://mariannescreativity.blogspot.nl/p/paper-share.html

Hier heb ik uitgewerkt hoeveel e.e.a. zou kosten als je met 4 mensen zou delen.
Al het papier wordt dan door mij besteld en door 4 gedeeld.
Zou je aan deze share willen deelnemen of andere producten willen delen?
Neem contact met me op. We bespreken dan de details.

Veel knutselplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...