zondag 14 september 2014

Party / workshop

Afgelopen donderdagavond had ik een ontzettend gezellige party.
Met maar liefst 10 dames rond de tafels werd er volop geknutseld.

Voor iedereen had ik een mooi notitieboekje als welkomstgeschenk en een pakketje met de benodigdheden voor de make & take.

De gastvrouw had heerlijke brownies en cupcakes gebakken en versierd met de leuke uiltjes (gemaakt met de uilenpons)

Na een kleine introductie over mezelf en Stampin' Up! zat de sfeer er al meteen goed in. De dames gingen meteen aan de slag voor de make & take.
Het werd een leuke doosje gemaakt met o.a. de Top Note stans.

Wat ik vooral zo leuk vond is dat zelfs de dames, die zeiden totaal niet creatief te zijn, hun geheel eigen draai gaven aan het versieren van het doosje. De creativiteit kwam geheel vanzelf naar boven.
Mooi om te zien.

Tussendoor was er ook nog genoeg te zien ter inspiratie.
Ik had allerlei creaties meegenomen om te showen.

Het was een super gezellige creatieve avond.

Wil je ook zo'n leuke avond organiseren?
Neem dan contact met me op.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...