maandag 14 juli 2014

Stampin' Upje

Met een Stampin' Upje wil ik een bepaald product van Stampin' Up! in de spotlight zetten.

Deze keer is dat de Uilenpons!
Oftewel de Owl Builder.
Bouw je eigen uil.
De kenners onder ons weten inmiddels hoe ontzettend leuk en veelzijdig deze pons is.
We willen niet meer zonder en de pons is daarom ook zo gewild.
Het goede nieuws is dus ook dat hij ook dit jaar weer in de catalogus staat.
Hij is er dus nog steeds!

Bekijk eens op mijn Pinterest board wat je er o.a. allemaal mee kunt maken.
Als je mijn Pinterest borden volgt zal je regelmatig nieuwe ideeën kunnen opdoen.
Het is een leuke bron voor inspiratie.




Ik hoop dat je het leuk vond om dit product uitgelicht te zien.
Zou je graag een ander product willen zien laat me dat dan weten.
Dan zorg ik voor de inspiratie!


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...