maandag 16 mei 2016

Onverwacht

Een vriendin van mij vertelde mij dat ze ging deelnemen aan een workshop illustreren.
Voor dat ik het zelf eigenlijk goed had bekeken had ik mij ook al ingeschreven.
En wat was het een leuke workshop.
De les werd gegeven door illustrator Margriet van der Berg.

http://www.isabella-illustrations.nl/




Isabella is haar label. Zij tekent alle illustraties zelf, met aquarel, acrylverf, oliepastels en pen.
Het onderwerp van deze workshop was "botanisch". We begonnen eerst met het tekenen/aquarelleren van allerlei blaadjes. Hierbij gebruikten we verschillende technieken.



Na wat oefenen gingen we aan de slag met een groter papier en maakten we onze eigen compositie. (maar spieken en namaken mocht ook..... wat ik dus deed)


Een paar dagen later maakte ik deze nog. Er is nog veel oefening nodig maar het begin is er.

De workshop vond ik zeer leuk om te volgen en het heeft me inspiratie gegeven om het aquarelleren weer op te pakken.

Zou jij het ook leuk vinden om een workshop van Isabella te volgen?
Dit kan bij haar in Amersfoort maar er is ook de mogelijkheid om een workshop o.l.v. Margriet te organiseren bij Marianne's Creativity in Uden.

Mocht je hier interesse in hebben neem dan contact op met mij via workshopillustreren@mariannescreativity.nl

Veel inspiratie en knutselplezier!





1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...