vrijdag 25 december 2015

Kerstkaart

Alle kaarten zijn inmiddels ontvangen en kan ik hem nu dus met een gerust hart showen op mijn site.
Ik hoop dat iedereen heeft begrepen dat je hem in elkaar kan vouwen om hem neer te zetten.
Ik heb met de cijfers 1 en 2 aangegeven welk lipje in het gleufje moet. Zelf dus nog even knutselen om hem in elkaar te zetten.

Dit was de productie voor dit jaar.
Begin november had ik ze al klaar. Dit moest wel want ik was eind november uitgerekend met mijn zwangerschap.
Ik wist dus dat ik eind november geen tijd meer zou hebben om nog kaarten te maken.
Uiteindelijk is onze kleine meid 8 dagen eerder geboren (dan de uitgerekende datum). De kaarten waren dus mooi op tijd klaar.

Ik wens iedereen hele fijne kerstdagen.

Komen jullie 30 december terug op mijn site?
Dan hebben we van het team Utopia een bloghop. En wel een heel speciale. Met veel nieuwe producten uit de nieuwe seizoenscatalogus en de Sale A Bration folder.

Built for Free Using: My Stampin Blog

2 opmerkingen:

  1. mooie kaart.ik had hem meteen in elkaar gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje.
    Ik ben alvast benieuwd naar de bloghop met de nieuwe producten .
    Geniet van de eerste kerst met je kindje !
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...