maandag 7 september 2015

Mannelijke maandag

Deze mannelijke maandag vond ik niet makkelijk.
Ik had een leuk idee in mijn hoofd maar het kwam er voor mijn gevoel niet helemaal uit.
De eerste kaart is wel oké maar ik vond hem zelf te saai. Waarschijnlijk door de kleuren die ik gebruikt heb.
Het woord GEFELICITEERD komt trouwens uit de Nederlands talige hostess set: Er is er één jarig, hoera,hoera!
Wil je deze set bemachtigen? Organiseer dan een workshop of demonstratie of plaats een order voor minimaal €200,-. Met de Stampin' Rewards die je dan verdient kan je de set gratis bestellen.


Daarom besloot ik om het even over een andere boeg te gooien en meteen nog een kaart te maken.
Nu met meer kleur maar toch nog erg mannelijk.


Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Veel inspiratie en knutselplezier!

Built for Free Using: My Stampin Blog



2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...