maandag 16 maart 2015

Workshop doosjes maken

Een klant van mij wou graag een keer een workshop houden waarbij we doosjes gingen maken.
Zo gevraagd, zo gedaan.
6 dames hebben genoten van de doosjes workhop die ik speciaal voor hun had samengesteld.
Voor elke deelneemster was een mooi tasje met daarin alle benodigdheden en een duidelijke beschrijving.
Zo kunnen ze de doosjes thuis nog eens maken.
Daarbij had ik nog voor iedereen een leuke paas traktatie.
(hou mijn blog in de gaten. Ik deel binnenkort de beschrijving voor de paas traktatie)
 Dit zijn de doosjes die we gemaakt hebben.

Wil jij ook een leuke workshop bijwonen of zelf organiseren?
Neem dan eens contact met me op.



2 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne
    Het was er erg gezellig en we hebben leuke doosjes gemaakt,
    het kuikentje valt bij iedereen meteen op en in de smaak de andere doosjes vinden leuk.
    Groetjes van Marja Brans

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...