zaterdag 14 maart 2015

Bij een feest hoort een cadeautje

Vandaag is het 1 jaar geleden dat ik in het huwelijksbootje stapte samen met Michel.

 
Het is niet zo zonnig en warm als vorig jaar maar we gaan er vandaag toch een leuke dag van maken.
Om deze dag te vieren wil ik een mooie stempelset verloten.
Bij 100 likes op mijn facebook pagina verloot ik de set onder degene die hier op mijn blog of op mijn facebookpagina een bericht achter laat.
Dus like mijn facebookpagina als je dat nog niet hebt gedaan en laat een bericht achter.

Dit is de set die ik verloot.


6 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. marianne en michel.
    proficiat met jullie huwelijk.
    maak er vandaag een zeer mooie dag van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is dat alweer een jaar geleden?! Wat gaat een jaar vlug. Proficiat en een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne dag gehad? Geweldige stempelset!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke foto Marianne. Zeker een dag om nooit te vergeten.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...