zaterdag 7 maart 2015

Berry Basket kaart

Met de Berry Basket (bessen mandje) stans heb ik deze schattige kaart gemaakt.
Ik begon eerst met het "toverpapier" zoals ik dat noem. Het Irresistibly Yours Specialty Designer Series papier uit de SAB folder.
Dat is gewoon een feestje op zich om daar mee te spelen.
Het is wit en als je dan met stiften of inkt het papier gaat kleuren komen de mooiste patronen tevoorschijn.
Dit komt omdat het patroon op het papier de inkt afstoot en dus wit blijft.
Net toveren. Het bladerpatroon werd mijn achtergrond voor deze kaart.
Onderaan dit bericht kan je zien welke producten ik nog meer heb gebruikt.
(.... en toen was de batterij van mijn camera leeg. 
Dan maar snel even de foto's met de Iphone gemaakt. Sorry voor de slechte kwaliteit)

14 maart doe ik weer een bestelling. De Sale-A-Bration loopt t/m 31 maart. Dus wil je nog gebruik maken van de geweldige actie geef je bestelling dan nog snel door.
Let op! de Blendabilities Markers zijn tijdelijk niet verkrijgbaar. Maar er zijn nog genoeg andere mooie cadeaus om uit te kiezen.
Hier nogmaals de link naar de folder en de aanvulling op de actie. Klik op het plaatje om ze te bekijken.
http://su-media.s3.amazonaws.com/media/SAB2015/2nd%20Release/Flyer_SAB2_demo_Feb1715_UK.pdf
http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/2014-2015/2015_SAB/20150106_SAB_en-EU.pdf




De producten die ik heb gebruikt:
Built for Free Using: My Stampin Blog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...