dinsdag 1 juli 2014

Van harte!

Van harte...... 
gefeliciteerd, beterschap... 
je kan alle kanten uit met deze vrolijke kaart.


Met de stempel set Mixed Bunch en bijbehorende Blossom pons 
is deze kaart in een handomdraai gemaakt. 
Met behulp van de envelope punch board maakte ik het mini envelopje.
Het gekleurde papier is het prachtige cardstock van Stampin' Up! in de kleur Strawberry Slush. 
De gebruikte stempel inkt is in de kleuren:
Strawberry slush, Pistachio Pudding, So Saffron en Coastal Cabana.

Deze kaart kan jij ook maken. De benodigde materialen zijn bij mij te bestellen.

En omdat het vandaag 1 juli 2014 is heb ik ook wat te vieren.
Vanaf vandaag ben ik officieel onafhankelijk demonstratrice voor Stampin' Up!.

En om dat te vieren geef ik mijn eerste 3 klanten (bij minimale bestelling van € 35,00) een klein cadeautje.

Wat het is blijft nog even een verrassing.

Dus wees er snel bij om bij de eerste 3 te horen.

Bel of mail me voor je bestelling.

1 opmerking:

  1. Ik wens je heel veel succes met de verkoop van de leuke stamping- up spulletjes.
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...