woensdag 30 juli 2014

Stampin' Upje

Deze keer in de spotlight:

De Bird builder pons

Net als de uilenpons is dit ook een geliefde pons onder vele van ons.
Ook met deze pons ben je niet beperkt tot het maken van een vogeltje.
Ook bloemen, rendieren, klavertjes, flamingo's, kransen, kerststerren en nog heel veel meer.

En vergeet niet dat je het takje ook op kaarten en andere creaties goed kan gebruiken.
Kortom een pons met vele kanten.

Op mijn Pinterest bord staan veel voorbeelden om inspiratie op te doen.




Vind je het nu ook leuk om zulke creaties te maken?
Boek dan een party of workshop bij mij en ik kom graag de Bird builder pons demonstreren.
Of ben je er al uit en wil je hem meteen hebben?
Dat kan. 
Stuur me een mailtje en ik bestel hem voor je.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...