zaterdag 12 juli 2014

Kaart en sour cream box

Met het zelf gestempelde papier van vorige post maakte ik ook nog deze kaart en sour cream box.
Gekke naam voor zo'n verpakking maar zou niet weten hoe zoiets in het nederlands genoemd wordt.
Het is een ontzettend leuke en makkelijke manier om een klein cadeautje te verpakken.
Met een bijbehorende kaart erbij heb je meteen een heel leuk presentje.



De stempelset die ik hiervoor heb gebruikt is Mixed Bunch met de stempelinkt in de kleuren Melon Mambo en Coastal Cabana.
De vlindertjes zijn gemaakt met de embosslit Beautifull Wings.
Super eenvoudig stansen en embossen in 1x.
Heel leuk en niet duur voor iets waarmee je tegelijk kan stansen en embossen. Je hoeft er namelijk niet een stans en een embossingfolder voor aan te schaffen. Deze embosslits zijn ook nog in een versie met hartjes en knoopjes/pijl/sterretjes te verkrijgen.

Let op! Woensdag 16 juli ga ik een bestelling doen dus als je nog mee wil bestellen geef je bestelling dan op tijd door.

1 opmerking:

  1. Leuke kaart en doosje. Op de hartjes na heb ik ze allemaal en ze zijn zo leuk het is maar een klein figuurtje maar het lift de kaart altijd leuk op. Ik heb je andere creaties ook bekeken heel leuk hoor. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...